tisdag 25 januari 2011

KÖPINFORMATION

Här kommer jag att sälja sånt som är urvuxet eller blivit över efter mina två små barn (nytt & begagnat), och lite nytt som jag syr och säljer under mitt eget märke PEEKABOO.

Under uppbyggnaden är det lite magert med kläder, men mer kommer snarast!

Allt som är efter barnen är givetvis helt, rent och i fint skick. Om det ev skulle vara ett mindre fel på ett plagg uppges det ordentligt i beskrivningen.

Du kan söka efter särskilda plagg, märken eller storlekar i sökfältet (fungerar tydligen dåligt just nu!), eller titta bland etiketterna.

De flesta bilder är klickbara och kan då ses i en större version.

Nyheter kommer att ligga överst i en vecka, och kan sedan sökas efter på vanligt sätt eller bläddra nedåt.

Det är "först till kvarn" som gäller om du är intresserad av ett plagg , och då vill jag att du ska maila  mig.
Uppge det nummer som står sist i rubriken på det du vill ha, så blir det inga missförstånd. Jag mailar tillbaka med information ang betalning, och sen skickar jag så fort din betalning syns.

Frakt tillkommer på alla priser, och jag kan skicka med Posten och Schenker.  Givetvis väljer vi det billigaste och bästa alternativet för just din beställning.

Posten är billigast om man bara ska ha ett enda litet plagg, men för lite större beställningar är Schenker bäst. Schenkers frakter är dessutom spårbara.

Betalar gör du till i förskott till mitt bankkonto.

Har du några frågor mailar du mig på  barnbloppis@yahoo.se

Tack för att du läste, och välkommen med din beställning :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar